The Ravenala Attitude Hotel

Byliśmy - polecamy

UDOGODNIENIA

Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Windsurfing, Nurkowanie, Sporty wodne, Golf, Tenis, Sport, Blisko lotniska, Przedszkole, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Parking, Wyposażenie domowe, Wellness, Darmowe WiFi

Naszym zdaniem
Ravenala Attitude to 4* hotel, malowniczo usytuowany przy plaży z majestatycznym pasmem gór w tle, między oceanem a rzeką. Hotel stanowi połączenie kolonialnego dziedzictwa i współczesnego designu z tropikalnymi akcentami. Dwa baseny, kilkanaście lokali gastronomicznych, obszerne pokoje, różnorodne posiłki w ramach all inclusive.
Położenie
Na północno-zachodnim wybrzeżu wyspy, w miejscowośći Balaclava, przy piaszczystej plaży. Odległość od lotniska wynosi 60 km, a od stolicy Port Louis - 20 km. 
Wyposażenie
Recepcja, świetnie zaprojektowane lobby z siedziskami, restauracje: Mozaik (kuchnia lokalna i międzynarodowa), Beach BBQ (dania z grilla), Riviera (owoce morza i dania z grilla), The Bistrot (sałatki, burgery, dania za grilla), A Tavola! (kuchnia włoska), Lime (kuchnia japońska, tylko dla dorosłych gości), Madame Ming (kuchnia azjatycka), restauracja Riviera (owoce morza, tylko dla dorosłych gości), bar główny, bar przy basenie, bar przy plaży, bar samoobsługowy, klub nocny, sklep z pamiątkami, pralnia, kantor, darmowe Wi-Fi na terenie hotelu, przechowalnia bagaży, wypożyczalnia samochodów, sala konferencyjna, lounge dla podróznych z późniejszym transferem.
Pokoje
Couple Suite - przestronne (ok. 64 m2), elegancko urządzone pokoje. Wszystkie klimatyzowane, wyposażone w łazienkę (wanna, prysznic, suszarka, oddzielne wc), telewizor, telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty, minibar, darmowe Wi-Fi, balkon lub taras.
Family Suite - pokoje rodzinne z oddzielną sypialnią dla dzieci (cała powierzchnia to ok. 72 m2). Wszystkie klimatyzowane, wyposażone w łazienkę (wanna, prysznic, suszarka, oddzielnie wc), telewizor, telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty, minibar, darmowe Wi-Fi, balkon lub taras.
Minibar i zestaw do kawy/herbaty - płatne.
Wyżywienie
HB - śniadania (w restauracji głównej) i kolacje (bufety i a'la carte- kilka restauracji do wyboru, napoje płatne)
All Inclusive - śniadania (bufety w restauracji głównej), późne śniadania w barze przy basenie, obiady i kolacje w wyznaczonych restauracjach (bufety i a'la carte), przekąski, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane do godz. 23.30, koszyk piknikowy na wycieczkę, możliwość spożycia śniadania, obiadu i kolacji w innym hotelu sieci Attitude (wymagana rezerwacja/ 48 h). 

Na kolację wszystkie restauracje należy rezerwować (z wyjątkiem Mozaik).

Sport i rozrywka
Basen, siłownia, klub nocny, wieczorne animacje, kort tenisowy, tenis stołowy, siatkówka plażowa, koszykówka, wypożyczalnia rowerów, snorkeling, nurkowanie, kajaki, windsurfing, wędkowanie, centrum spa (hammam, sauna, gabinety zabiegowe, sala relaksu, ajurweda, fryzjer), warsztaty kulinarne. 
dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, miniklub (3-12 lat), możliwa indywidualna opieka nad dzieckiem (płatna). 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Podróżni z innym paszportem jak polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

#

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Proszę czekać ...